2015. június 5., péntek

Sziasztok! :)
Ez a második itt Erdélyben.Reggel 6:45-kor keltünk reggelizni.Ezek után elindultunk a busszal Torda felé,ahol az első állomásunk a római katolikus templom volt, ami elég hideg,de szép és érdekes. Ami után végeztünk a templomban,elindultunk  a Fejedelmek házához.Ez a program érdekes volt mivel a tárlatvezetőnk angolul beszélt.Az ott kiállított tárgyak és festmények csodásak voltak.És jött a Református templom,amiről csak annyit,hogy a férfi aki bemutatta jól elmagyarázta a részeit.Számunkra az egyik legérdekesebb látnivaló a Sóbánya volt Tordán.Sok programot rejtett az alja például: golf, pin-pong, óriáskerék, csónakázás,billiárd.A sok játék után jót tett egy kis túra a tordai hasadéknál.Kalandokkal teli sétán vettünk részt,ugyanis sok volt a szikla amelyeken sikeresen végig értünk.Majd jött a jól megérdemelt pihenés a buszon. És utaztunk Torockóra. Néprajzi múzeumban látogattunk,megismert a régi népviseletet.A tartalmas túra után Elindultunk vissza Kalotaszentkirályra.A vacsorával kicsit megcsúsztunk,de az élet még így is fenséges volt.Mindezek után fáradtan,teli hassal elindultunk a szállásunkra.